Nabídka služeb

Naše péče je postavena na komplexním vyšetření a co možná nejlepším řešení problému. Využíváme nejnovějších technologií a postupů.

Abychom vám mohli poskytnout nejlepší péči, neustále se vzděláváme na odborných seminářích a školeních.

Naše hygienické standardy

V naší zubní ordinaci a ordinaci dentální hygieny používáme v maximální míře jednorázové ochranné pomůcky, roušky, savky a bryndáky pro pacienta.

Chceme mít absolutní jistotu, že nemůže dojít k přenosu infekce na pacienta. Všechny nástroje procházejí předsterilizační přípravou a dále sterilizací v autoklávech firmy MOCOM ( IT), které jsou vybaveny nejmodernějšími typy programů k likvidaci veškerých infekčních agens včetně prionů. Funkčnost autoklávu a účinnost sterilizace je kontrolována denně vakuum testem, Helix testem, dále testy, které jsou vsazovány s každou várkou nástrojů a 1x ročně kontrolou účinnosti, kterou provádí zdravotní ústav ( hygiena). Máme tak jistotu, že nemůže dojít k přenosu infekce.

Ošetření provádíme na stomatologických křeslech firmy A-DEC International (USA) . Pro vyloučení možnosti přenosu infekce jsou soupravy vybaveny samostatným okruhem chlazení nástrojů, systémy pro zabránění nasátí chladící kapaliny zpět do okruhu, systémem autodezinfekce vodního chlazení koncovek a speciálním antimikrobiálním povrchem uvnitř vodních hadiček.

Jsme rádi, že můžeme našim pacientům zajistit maximální hygienické standardy.

Smluvní pojišťovny naší ordinace

VOZP - Helidentist
ČPZP - Helidentist
OZP - Helidentist